18 februarie 2015

大阪

 Osaka.
 Ultima oprire a călătoriei noastre. Privind în urmă realisez că mi-a luat aproape un an să relatez mica excursie din Kyoto-Nara-Osaka în care eu și Dana ne-am aventurat timp de o săptămână. Sigur, puteam scrie un singur articol unde aș fi numerotat templele șintoiste și budiste vizitate și atașat câteva poze cu feluri de mâncare exotice, dar eu sper că v-a plăcut să citiți mai în detaliu despre ce m-a fascinat pe mine în mod deosebit. 
  
 Revenind la Osaka,
dacă în Nara ne-a găzduit cu generozitate Alin, aici ne-am bucurat de ospitalitatea Monicăi. Ne-a încântat și ciorba sănătoasă pe care ne-a servit-o cât am stat acolo, am zis și "sarutmana pentru masă" și între noi fie vorba cred că mi-a curs și o lacrimă de fericire la cât de bună era. A doua zi plănuisem să vedem Castelul Osaka, dar era cam departe de noi și eu am zis vehement că nu mai vreau să trec prin Namba, stație de metrou/mic aeroport Osaka. Așa că am mai invitat câțiva prieteni (inclusiv Alin, care a venit de la Nara special pentru ciorba Monicăi, deși ne-a zis că pentru noi) și ne-am pus pe povestit, râs și voie bună. Seara am coborât la un izakaya local unde am primit cu toții laude pentru cât de bine vorbim japoneză (Monica în accent de Osaka ben) și am făcut planuri pentru Paște.
  
 N-am vizitat nimic în afară de campusul Renatei, dar nici nu cred că am fi putut sfârși călătoria noastră în termeni mai frumoși. După o săptămână de cutreierat ne-am liniștit, am râs și-am povestit cu prieteni, așa cum ar trebui să fie mereu când ai văzut lucruri frumoase în viața ta și nu vrei să le ții doar pentru tine .

Echipa. 

 „Ciorba”

Mai am multe lucruri de împărtășit din Japonia, așa că acesta nu va fi ultimul articol.
Mata ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu